Na Visokoj tehničkoj školi strukovnih studija u Subotici održano je predavanje na temu “Marketing u praksi” u okviru predmeta Marketing i PR koji slušaju studenti prve i druge godine. Predavanje je održala Jelena Zvekić Petrović, direktor i partner marketing agencije Smart Agency iz Subotice. Smart Agency posluje već 12 godina i ima bogato iskustvo u radu sa poznatim domaćim i inostranim kompanijama i brendovima.
Studenti su imali prilike da čuju iz ugla marketing agencije kako teče proces kreiranja kampanje, od dobijanja brifa, odnosno zadatka od klijenta, preko osmišljavanja kampanje u kreativnom smislu, do realizacije kampanje kroz različite medijske kanale. Pored toga, studenti su saznali kako se Covid 19 situacija odrazila na medije u Srbiji, u smislu oglašavanja- koje medijske kanale su brendovi koristili za oglašavanje, a koje ne, koliko je porasla poseta digitalnih sadržaja, a smanjilo oglašavanje na TV kanalima, koji su to sadržaji bili najkonuzumiraniji itd. Predavanje je obuhvatilo i najnovije trendove u spajanju TV i internet oglašavanja.
Na kraju predavanja je zaključeno da bez obzira na izazove koje trenutna pandemija Covid 19 stavlja pred klijente, brendovi jesu pažljiviji u optimizaciji svojih ulaganja u marketing, ali daleko od toga da su se povukli, a većinu svojih prodjanih i promotivnih aspiracija, teže da ostvare putem digitalnih platformi.